lördag 10 mars 2012

Vem vinner Melodifestivalen ikväll?

Missa inte kvällens opening act! Den går inte av för hackor och Liza Minelli visst vad hon gjorde redan på sin tid när "New York, New York" var i ropet.







Loreen och Danny är givetvis hot stuff men jag hoppas på en skräll. Jag vill att Molly ska vinna. Enda dilemmat kan bli när vinsten, i form av sångfågeln, ska överlämnas. Det är ju Eric Saades uppgift och Molly och Eric har ju separerat ganska nyligen och Mollys sång handlar om deras separation. Det kan bli ett riktigt drama!






Jag tror ju ändå att det kommer att vara Danny som går hem med segern även om kanske Loreen är den rättmätiga vinnaren.









Skulle man utse vinnare utanför tävlingen så är det helt klart Helena, Sarah och Gina - programledarna.






Mellanaktsnumret med Helena Paparizou får ni heller inte missa. Jag undrar om detta är en förberedelse för en eventuell framtida medverkan i Melodifestivalen?


Foton: www.oikotimes.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror nog inte att hon kommer delta i melodifestivalen faktiskt.

Men jag gillade hennes uppträdande, covern satt som en smäck!

Finns redan ute på iTunes:
http://itunes.apple.com/se/album/popular/id509513905?i=509513949